CY-JP5 / 20KN Macchina di prova di fatigue di primavera di assorbimentu di cuntrollu di microcomputer 0.5-5Hz

Cuntrolla di computer cun software


  • Capacità di forza:20KN
  • Frequenza di prova:0,5-5 Hz
  • Tensione di alimentazione:380 VAC 50 Hz
  • Specificazione

    Dettagli

    Applicazione

    CY-JP20KN, a macchina di prova di fatica di primavera di l'assorbitore cuntrullata da microcomputer hè aduprata principalmente per a prova di vita di fatigue di vari ammortizzatori è ammortizzatori di canna utilizati in vari tricicli, veiculi à duie rote, automobili, motociclette è altri veiculi à mutore.L'attrezzi speciali ponu ancu esse fatti per adattà à a prova di fatigue di specimens speciali.

    L'assorbitore cuntrullatu da microcomputer hè una macchina di prova di fatigue d'ammortizzatore d'alta precisione, cuntrullata da un prugramma altu, basata nantu à a macchina di prova di fatigue ordinaria matura, cumminata cù induzione elettronica moderna, misurazione è cuntrollu è altri high-. metudi di tecnulugia.

    Specificazioni

     

    Nome

    specificazione

    1

    Forza massima di prova

    20KN

    2

    Numero di stazioni di prova

    1

    3

    Frequenza di prova

    0,5 ~ 5 Hz

    4

    Precisione di visualizazione di frequenza

    0,1 Hz

    5

    Pruva l'amplitude

    ± 50 mm

    7

    Capacità massima di contatore

    1 miliardi di volte

    8

    Precisione di arrestu di cunti

    ± 1

    9

    Diametru massimu esterno di u pezzu di prova

    Φ90 mm

    12

    Tensione di alimentazione (sistema di quattru fasi à trè fili)

    380 VAC 50 Hz

    13

    putenza di u mutore principali

    7,5 kW

    14

    Taglia

    Host

    1200 * 800 * 2100 (H)

    Scatola di cuntrollu

    700 * 650 * 1450

    15

    Pesu

    450 kg

    Funzioni chjave

    1.1 Host:L'ospite hè principalmente cumpostu di un quadru, un mecanismu di carica meccanica, un mecanismu di trasmissione è un attellu.U quadru hè cumpostu da una colonna, un bancu di travagliu, una piattaforma di eccitazione, una trave superiore, un mecanismu di elevazione di viti, una basa è altre parti.A colonna, u bancu di travagliu, una piattaforma di eccitazione, un fasciu superiore è un mecanismu di elevazione di viti sò stallati inseme è stallati stabile nantu à a basa;l'ammortizzatore testatu hè stallatu trà a tavola di eccitazione è a vite di piombo attraversu un attellu, è u pezzu di prova di diverse dimensioni pò esse scontru aghjustendu l'elevazione di a vite di piombo, è u pezzu di prova di diversi metudi di stallazione pò esse scontru cambiatu. l'attrezzatura.Requisiti.

    1.2 Meccanisimu di carica :Hè una struttura meccanica, cumpostu principarmenti di un mecanismu di biela di cunnessu a manivella, chì cunverta u muvimentu rotativu di u mutore in un muvimentu alternativu lineale verticale;per aghjustà l'eccentricità di u slider, a distanza di u muvimentu lineale alternativu pò esse adattatu à a corsa di prova necessaria da a prova.

    1.3 Sistema di trasmissione :U mecanismu di trasmissione hè cumpostu da un mutore asincronu trifase è un volante.A vitezza di u mutore pò esse aghjustata da u cunvertitore di frequenza, in modu chì a frequenza di prova pò esse aghjustata arbitrariamente in a gamma di 0,5 à 5 Hz.

    1.4 Sistema di cuntrollu :U sistema di misurazione è cuntrollu di l'urdinatore hè sviluppatu è pruduttu in modu indipendenti da a nostra cumpagnia.Hà una funzione di memoria, vale à dì, i dati di teste storicu ponu accede à ogni mumentu.U sistema di misurazione è cuntrollu hè u centru di u dispusitivu di prova.Da una banda, l'urdinatore raccoglie u segnu di forza di prova di ogni ammortizzatore durante a prova, è mostra a forza di prova in tempu reale, è mostra diversi paràmetri di statutu cum'è: frequenza di prova, tempi di prova attuali, ogni travagliu Curve di carica è tempu. , attenuazione di a forza di prova, etc. Per d 'altra banda, i paràmetri di cuntrollu deve esse stabilitu secondu e esigenze di cuntrollu, cum'è: paràmetru di numeru di teste di arrestu automaticu, paràmetru di forza di prova di arrestu automaticu secondu a caduta di stress, etc., per un forte cuntrollu di corrente A scatula manda un signalu di cuntrollu, è u forte cuntrollu di corrente cuntrolla u mutore principale, cuntrolla u mecanismu di regolazione di i spazii di teste superiore è inferiore, prutege a funzione di regulazione di u spaziu durante a prova, impedisce azzione sbagliata durante a prova, è prutegge l'operatore è l'equipaggiu. A sicurità, cum'è mostra in a figura:

    1.5 Introduzione à a funzione di u software

    1.5.1 U numaru di teste pò esse stabilitu.U numaru massimu di volte a capacità hè 1 miliardi di volte.

    1.5.2 U numaru di testi righjunghji u numeru stabilitu, è a macchina di prova hè cuntrullata à piantà a prova.

    1.5.3 U sistema di u software di prova mostra a freccia di teste è u numeru di teste attraversu l'urdinatore è ghjudicheghja a rottura è l'arrestu.

    1.5.4 Hà a funzione di chjusu automaticu quandu l'ammortizzatore hè dannatu in ogni stazione è a funzione di firmà quandu a forza massima di prova di l'absorbitore hè attenuata à a carica specifica.

    1.5.5 Hà una funzione di visualizazione in tempu reale di a curva di forza-tempu di prova di una sola ammortizzatore, è registra i dati di attenuazione di a carica di l'ammortizzatore secondu u periodu di campionamentu stabilitu da u pianu di prova.

    1.6 I funziunalità principali sò i seguenti:

    1.6.1 L'amplitude è a freccia pò esse regulate liberamente.

    1.6.2 Display digitale di i tempi di vibrazione è a frequenza.

    1.6.3 Spegnimentu automaticu di i tempi di prova predeterminati, efficienza più altu.

    1.6.4 A prova di una sola coppia di ammortizzatori pò esse fatta, o a prova di parechje coppie di ammortizzatori pò esse realizatu.

    1.6.6 U numaru predeterminatu di shutdowns pò esse usatu per i testi unattended;

    1.6.7 Ci sò i buchi di viti di stallazione di attellu di prova;

    1.6.8 Fornitu cù l'attrezzamentu di l'aghjustamentu di l'amplitude, chì hè cunvenutu per l'ajustamentu di l'amplitude;


  • Previous:
  • Next:

  • img (3)

    Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi