UTM elettronicu versus UTM idraulicu

Sè vo circate una macchina di prova universale (UTM) per eseguisce trazione, compressione, curvatura è altre teste meccaniche nantu à i materiali, pudete dumandà s'ellu sceglite una elettronica o idraulica.In questu post di blog, compararemu e caratteristiche principali è i vantaghji di i dui tipi di UTM.

A macchina di prova universale elettronica (EUTM) usa un mutore elettricu per applicà a forza per mezu di un mecanismu di vite.Puderà ottene una alta precisione è precisione in a misura di forza, spostamentu è strain.Pò ancu cuntrullà a velocità di prova è u spustamentu cun facilità.EUTM hè adattatu per pruvà materiali chì necessitanu livelli di forza da bassu à mediu, cum'è plastica, gomma, tessili è metalli.

A macchina di prova universale idraulica (HUTM) usa una pompa idraulica per applicà forza à traversu un sistema di pistone-cilindru.Pò ottene una capacità di forza alta è stabilità in carica.Pò ancu trattà grandi specimens è testi dinamichi.HUTM hè adattatu per a prova di materiali chì necessitanu un altu livellu di forza, cum'è u cimentu, l'acciaio, u legnu è i materiali compositi.

Tramindui EUTM è HUTM anu i so propiu pro è cunse, secondu l'applicazione è e esigenze.Certi fattori da cunsiderà quandu sceglite trà elli sò:

- Gamma di prova: EUTM pò copre una gamma più larga di livelli di forza cà HUTM, ma HUTM pò ghjunghje una forza massima più altu ch'è EUTM.
- Velocità di prova: EUTM pò aghjustà a velocità di prova più precisamente ch'è HUTM, ma HUTM pò ottene tassi di carica più rapidi cà EUTM.
- Precisione di a prova: EUTM pò misurà i parametri di prova cù più precisione cà HUTM, ma HUTM pò mantene a carica più stabile chè EUTM.
- Costu di prova: EUTM hà costi di mantenimentu è operazione più bassi cà HUTM, ma HUTM hà costu di compra iniziale più bassu cà EUTM.

Per riassume, EUTM è HUTM sò tramindui strumenti utili per a prova di materiale, ma anu diversi punti di forza è limitazioni.Duvete sceglie quellu chì si adatta megliu à i vostri bisogni basatu annantu à u vostru budgetu, specificazioni di teste è standard di qualità.


Tempu di post: 24-Mar-2023