U debugging di 200kN Elettronica Universale macchina di prova

Cliente: Cliente Malaysia

Applicazione: filu d'acciaio

Stu pruduttu hè largamente utilizatu in i testi di prestazione meccanica di trazione, compressione, curvatura è taglio di materiali metallici è non metallici.Cù una larga gamma di accessori, pò ancu esse usatu per a prova di prestazione meccanica di profili è cumpunenti.Havi ancu una larga gamma di prospettive d'applicazione in u campu di teste di materiale cum'è corda, cinturione, filu, gomma è plastica cù una grande deformazione di mostra è una veloce veloce di prova.Hè adattatu per testà campi cum'è a supervisione di qualità, l'insignamentu è a ricerca, aerospaziale, metallurgia di l'acciaio, automobili, custruzzione è materiali di custruzzione.

Soddisfa i requisiti di u standard naziunale GB/T228.1-2010 "Metudu di prova di trazione di materiale metallicu à a temperatura di l'ambienti", GB/T7314-2005 "Metudu di prova di compressione di metalli", è cunforma cù u trattamentu di dati GB, ISO, ASTM. , DIN è altri standard.Pò risponde à i bisogni di l'utilizatori è i normi furniti.

img (1)
img (2)

1. Host:

A macchina adopra una struttura di porta doppia-spaziu, u spaziu superiore hè allungatu, è u spaziu più bassu hè cumpressu è curvatu.U fasciu hè alzatu è calatu in continuu.A parte di trasmissione adopta una cinghia dentata sincrona d'arcu circulare, una trasmissione di coppia di viti, una trasmissione stabile è pocu rumore.U sistema di decelerazione di a cinghia dentata sincrona appositamente cuncepitu è ​​a coppia di viti à sfera di precisione guidanu u fasciu in muvimentu di a macchina di prova per realizà una trasmissione senza backlash.

2. Accessori:

Cunfigurazione standard: un set di attache di tensione in forma di cunea è attache di compressione.

3. Sistema di misurazione è cuntrollu elettricu:

(1) Adoptate u sistema servo AC TECO è u servomotore, cù un rendimentu stabile è affidabile, cù over-current, over-voltage, over-speed, overload è altri dispositi di prutezzione.

(2) Hà funzioni di prutezzione cum'è a sovraccarico, sopra currente, sopra voltage, limiti di spostamentu superiore è inferiore è stop d'emergenza.

(3) U controller integratu assicura chì a macchina di prova pò ottene u cuntrollu in ciclu chjusu di parametri cum'è a forza di prova, a deformazione di mostra è u spostamentu di u fasciu, è pò ottene forza di prova di velocità constante, spostamentu di velocità constante, strain di velocità constante, velocità constante. ciclu di carica, Tests cum'è ciculi di deformazione di velocità custanti.Cambia liscia trà diversi modi di cuntrollu.

(4) À a fine di a prova, pudete turnà manualmente o automaticamente à a pusizione iniziale di a prova à alta velocità.

(5) Realizà a vera regulazione fisica di u zero, l'aghjustamentu di guadagnà, è u cambiamentu automaticu, l'ajustamentu zero, a calibrazione è u almacenamentu di a misura di forza di prova senza alcunu ligame di regulazione analogica, è u circuitu di cuntrollu hè assai integratu.

(6) U circuitu di cuntrollu elettricu si riferisce à u standard internaziunale, cunforma à u standard elettricu di a macchina di prova naziunale, è hà una forte capacità anti-interferenza, chì assicura a stabilità di u controller è a precisione di e dati sperimentali.

(7) Hà una interfaccia di rete, chì pò esse realizatu a trasmissione di dati, u almacenamentu, i registri di stampa è a trasmissione di a rete è a stampa, è pò esse cunnessu à a rete LAN interna o Internet di l'impresa.

4. Description di e funzioni principali di u software

U software di misurazione è cuntrollu hè utilizatu per e macchine di prova universale elettroniche cuntrullate da microcomputer per fà diverse teste metalliche è non metalliche (cum'è pannelli basati in legnu, etc.), è compie diverse funzioni cum'è a misurazione è a visualizazione in tempu reale, reale. - u cuntrollu di u tempu è u trattamentu di dati, è u risultatu di u risultatu in cunfurmità cù i normi currispondenti.


Tempu di Postu: Dec-22-2021